ماى لاف فور ايفر


[img] [/img]

لا تندم على حب عشته حتى لو اصبح ذكرى مؤلمه
فان جفت الزهور وضاع منها عبيرها فتذكر انها منحتك عطرا جميلا اسعدك
اهلا بك عزيزى الزائر
بمنتديات ماى لاف فور ايفر
نرجو منك التسجيل للانضمام الى اسرتنا المتواضعه
مع تحيات ( عمده )



 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
عمده الرومانسيه
 
تيتو
 
G-STAR
 
فارس الحب
 
elsyad
 
mido_2010
 
yoyo
 
ابو هاجر
 
lulu2270
 
el zanaty
 
المواضيع الأخيرة
» خـُطـَب يوم الجمعه الموافق 16 - 4 - 2010 كل خـُطبه على حدى - وبصيغة Mp3 - وبنقاء صوت عالي جداً - وبتحميل مباشر - وعلى أكثر من سيرفر
الجمعة أبريل 27, 2012 11:25 am من طرف تيتو

» خلق وآداب صلاه الجمعه
الجمعة أبريل 27, 2012 11:21 am من طرف تيتو

» مجموعة صور لاثار النبى عليه الصلاة والسلام
الجمعة أبريل 27, 2012 11:17 am من طرف تيتو

» حصرياا .. ومع عملاااق الحمااية .. AVG AntiVirus 2011 ب اخر تحديث له .. وعلى اكثر من سيرفر
الجمعة أبريل 27, 2012 11:13 am من طرف تيتو

» دعـــــــــــــاء
الجمعة أبريل 27, 2012 11:11 am من طرف تيتو

» ادعى معايا بقى
الجمعة أبريل 27, 2012 11:08 am من طرف تيتو

» احساس فظيع
الأحد أغسطس 07, 2011 1:38 am من طرف Natly

» البوم تامر عاشور ليا نظره 2011
الأحد يوليو 17, 2011 3:11 pm من طرف Natly

» هل وجدت في حياتك من يفهمك
الأحد يوليو 17, 2011 1:03 am من طرف Natly


شاطر | 
 

 من نظرت عين

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
roka
عضو جديد
عضو جديد


الجنس : انثى الابراج : الجوزاء عدد المساهمات : 11
تاريخ التسجيل : 12/02/2010
العمر : 26
ساكن فين؟ : السلام
العمل : طالبه

مُساهمةموضوع: من نظرت عين   السبت مارس 13, 2010 9:32 am

سوال ويريت الرد عليه
1-هل فى حاجه اسمه حب من اول نظره...؟
ولو فى
2- ايه رايكم فى بيبقا فعلا حب ولا...؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
G-STAR
عضو جامد
عضو جامد
avatar

عضو مميز
الجنس : ذكر الابراج : السمك عدد المساهمات : 296
تاريخ التسجيل : 09/11/2009
العمر : 28
ساكن فين؟ : على كوكب الارض
العمل : فنى تكييفات
المزاج : متظبط ( تم التعديل من قبل الاداره )

مُساهمةموضوع: رد: من نظرت عين   السبت مارس 13, 2010 9:47 am

اها فى حب من اول نظرة

وده من وجهه نظرى يبقى الحب بعينه
لانه احساس من عند ربنا بيديكى احساس
بان الانسان اللى قدامك ده اللى قلبك
اختراه غير الحب اللى هو بيخد وقت وتتعرفو
على عيوب بعض ومميزات بعض
اقصد فى النهايه انو حب من القلب لقلب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمده الرومانسيه
المدير العام
المدير العام
avatar

الجنس : ذكر الابراج : الحمل عدد المساهمات : 463
تاريخ التسجيل : 07/11/2009
العمر : 27
العمل : فنى تبريد وتكييف
المزاج : نحمد ربنا

مُساهمةموضوع: رد: من نظرت عين   الثلاثاء مارس 16, 2010 5:38 pm

اه طبعا طبعا الحب من اول نظره موجود
وده على فكره بيبقى اجمل احساس فى الدنيا
لما تشوف انسان وفى ثانيه قلبك يتعلق بيه من بين كل الناس
وسعتها متبقاش شايف غيره هو بس ويا سلام بقى لو هو بيبدلك نفس الشعور بتبقى حاسس انك فى عالم تانى خالص
لكن هو لو مش حاسس بيك المفروض بتعمل اى حاجه علشات تبين حبك ليه غير كده يبقى حبك ده ملهوش اى لزمه .....
وعلى فكره انا واحد من الناس اللى حبو من اول نظره

*** التــوقيــع ***






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mylove4ever.ahlamountada.com
نور الصباح
عضو جديد
عضو جديد
avatar

الجنس : انثى الابراج : الدلو عدد المساهمات : 16
تاريخ التسجيل : 19/03/2010
العمر : 39
ساكن فين؟ : بنبض القلب
العمل : السكون بقلب صادق
المزاج : رايق

مُساهمةموضوع: رد: من نظرت عين   الإثنين مارس 22, 2010 4:40 pm

اه في حب من اول نظره

ودا لما الارواح بتتفق وفي حديث عن

الرسول صلى الله عليه وسلم الارواح جنود مجنده

منها ما ائتلف ومنها ما اختلف


بيعتبر بذرة حب مش حب كامل

لان الحب الحقيقي بيكون له اساس ولازم الاساس يكون صح



يسلمووو ع الموضوع


دام نبضك لمن تحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابو هاجر
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

الجنس : ذكر الابراج : الدلو عدد المساهمات : 100
تاريخ التسجيل : 09/01/2011
العمر : 53
ساكن فين؟ : مدينه السلام
العمل : مطبعجي

مُساهمةموضوع: رد: من نظرت عين   السبت فبراير 19, 2011 7:13 pm

ليه منقلش انه مجرد اعجاب وليس حب من اول نظره وبعدين اعتذر للانسه اللي قالت حديث الرسول ليس له علاقه بالحب فلا تقولي شيئا عن الرسول الاذاكنت متاكده اما مواضيع الحب ياستاذ لاتنفع ابدا الابعدتعارف وعشره وخلافه لان المثل بيقول تعرف فلان يقول اه تقوله عاشرته يقول لا يقولك تبقي ماعرفتوش والحب شيء جميل بس بع وقت من التعارف طبعا وشكرا ابو هاجر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
من نظرت عين
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ماى لاف فور ايفر :: ركن الحـب والرومـانســيه :: اسئله فى الحب-
انتقل الى: